Met veel van onze klanten hebben wij een langdurige relatie, dit maakt het werk aangenaam en makkelijk. In de loop der jaren weet je wat je aan elkaar hebt. Dit contact groeit zelfs door in de tweede generaties of kennissen en aanverwanten. Wij doen veel aan post-calculatie en marktonderzoek om duidelijk in kaart te brengen hoe en waarom of hoeveel het kost om werkzaamheden te verrichten of wat de beste of snelste uitvoering is.
Conflict reductie door advies en service
Vertrouwen is lastig bij nieuwe klanten, er zijn toch veel mensen met een rottige ervaring achter de rug. Andersom is dit ook wel eens voorgekomen en hebben wij een vervelende ervaring, bijvoorbeeld met een klant die niet over de brug komt en waar wij in goed vertrouwen al werkzaamheden voor hebben verricht en kosten hebben gemaakt. Gelukkig is dit te voorkomen door de afspraken goed en duidelijk vast te leggen in rapporten en tekenwerk. Vooraf geven wij al meestal een presentatie in 3D om een duidelijk beeld te krijgen wat wij gaan doen en zo ook misverstanden te voorkomen.
Crisis, maar toch een gezonde partij.
Door de crisis hebben wij wat moeten indammen met onze investeringen, maar hebben nog steeds behoefte te groeien en zijn nog steeds stabiel.