Iedere klus die bij ons binnenkomt is anders en we nemen graag de tijd om uw wensen en onze werkzaamheden zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. Voor ieder individueel project bekijken wij daarom eerst samen met u wat de beste aanpak is. Deze werkwijze draagt bij aan een fijne samenwerking en zorgt voor een voorspoedig verloop en succesvol resultaat van uw project.
- U neemt contact met ons op en legt uit om welke werkzaamheden het gaat.
- Naar aanleiding van de door u gewenste werkzaamheden bepalen wij of het een om een ‘groot’ of ‘klein’ project gaat.
- Als er sprake is van een groot project nemen wij contact met u op om langs te komen op locatie en het project zelf te bekijken.
- Mits er sprake is van een kleiner project vragen wij u om zelf fotomateriaal naar ons toe te sturen.
- Met behulp van de verzamelde gegevens maken wij een indicatie offerte die wij naar u toesturen.
- Aan de hand van deze indicatie offerte gaan wij met u in overleg om eventuele verzoeken en wijzigingen te bespreken.
- Als beide partijen tevreden zijn maken wij een gedetailleerde offerte. Na akkoord op deze offerte door middel van een handtekening is er sprake van een overeenkomst.
- Na een voorschot doen wij onze inkopen en starten de vastgelegde werkzaamheden.
- Eventueel meerwerk wordt uiteraard eerst van te voren met u besproken en daarna pas uitgevoerd.
- Als de werkzaamheden zijn afgerond conform offerte doen wij de oplevering en na akkoord volgt de eindfactuur.
- De betaling wordt bij grote opdrachten in vier termijnen in rekening gebracht, bij kleinere in twee of drie.
- Voor oplevering vragen wij u 90% van het totaalbedrag te voldoen. De laatste 10% volgt na oplevering en dient als zekerheid voor u als klant.